hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال ۱۴۰۳

 آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال ۱۴۰۳

معاون محیط زیست و خدمات شهری و جانشین رییس کمیته پدافند غیرعامل شهرداری گرگان از شروع اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان با سرلوحه قراردادن شعار سال خبر داد.

 احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری گرگان براساس ماده ۸ دستورالعمل فعالیت کمیته پدافند غیرعامل ضمن بروزرسانی اعضاء این کمیته و معرفی مدیران جدید برای حضور در کادر اجرایی، با سرلوحه قراردادن شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم حسب الامر رهبر فرزانه اولین جلسه کمیته پدافند غیر عامل را با توجه به اهمیت موضوع پدافند شهری را برگزار کرد.

سالاری ادامه داد: با توجه به نقش شهرداری گرگان در تهیه طرح جامع پدافند شهری؛ اجرایی شدن مفاد الزام آور آن را به منظور نیل به اهداف عالیه ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب و آمادگی کامل برای کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، تأسیسات و تجهیزات و شریان های حیاتی شهر در زمان بروز بحران های انسان ساز؛ همچون سنوات گذشته و با اهمیت روزافزون، مهمترین برنامه اجرایی کارگروه های ذیل کمیته بوده و ماموریت های مهم هر کارگروه را به آنها ابلاغ نموده ایم.

وی در این جلسه ضمن تاکید بر برگزاری جلسات کارگروه‌های 7 گانه کمیته پدافند بر هم اندیشی و همپوشانی ماموریت کارگروه‌های تعریف شده تاکید و ماموریت های خاص و ویژه سال را به آنها ابلاغ کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد